استان ها > گیلان

اثربخشی در عرصه رسانه نیازمند آموزش و برنامه ریزی است



یاسر علیجانی امروز، ۲۱ آذرماه در نشست با هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با تاکید بر لزوم هماهنگی در فرآیند اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: در راستای تحقق این امر نیازمند تدوین سند راهبردی روابط عمومی هستیم تا فرآیند اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی بر اساس راهبردها و اهداف مشترک صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه راهبردها و اهداف کلی روابط عمومی باید بر مبنای مسائل و مشکلات مهم مردم استان و نقاط قوت و ضعف روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تعیین شود، افزود: در فرآیند اطلاع رسانی، تقسیم بندی مخاطبان و انتخاب محتوا و رسانه متناسب با مخاطب هدف بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست معاونت روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار با اشاره به تخصصی و مهارت محور بودن جایگاه روابط عمومی، بر لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی در زمینه‌های تخصصی از قبیل خبر نویسی، گزارش نویسی، تشریفات و غیره تأکید کرد.

علیجانی با بیان اینکه امروز عصر رسانه است و رسانه در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، عنصر تعیین کننده است، تصریح کرد: موفقیت و اثربخشی در عرصه رسانه و اطلاع رسانی نیازمند آموزش، برنامه ریزی مناسب و سرمایه گذاری است و بر همین اساس شاهد هستیم کشورهای مختلف در جهت تقویت قدرت سیاسی، اقتصادی و حاکمیت فرهنگی خود، سرمایه گذاری کلانی در این زمینه انجام می‌دهند.

گفتنی است، در این نشست رضا محبی، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان و مهدی لطیفی، مدیر روابط عمومی دیوان محاسبات استان و محمدهادی سیفی، مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت و شاهین جهانگیر بلورچیان، مدیر روابط عمومی شهرداری لاهیجان و یوسف میره‌جنی، مدیر روابط عمومی هواشناسی و الیاس قربانی‌پور، مدیر روابط عمومی شهرداری فومن به بیان مسائل و دغدغه‌های خود در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی پرداختند.

انتهای پیام



منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا