اجتماعی > حقوقی و قضایی

تاکید معاون سازمان ثبت اسناد بر متناسب‌سازی ساختار سازمانی بر اساس تحولات الکترونیک



به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، جلسه احصا و متناسب سازی شرایط احراز پست‌های سازمانی امروز با حضور معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت و جمعی از مدیران سازمانی با هدف هم اندیشی و هماهنگی برگزار شد.

در این جلسه پژمان پروین معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان با بیان اینکه در دوران تحول الکترونیکی سازمان بازنگری در ساختار سازمانی با هدف تخصص گرایی و چابک سازی سازمان یک ضرورت است، گفت: حرکت تحولی سازمان مبتنی بر هوشمندسازی و الکترونیکی سازی خدمات است لذا متناسب با اصلاح فرایندها بازنگری در ساختار نیروی انسانی سازمان یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه مدیریت دانش و تخصص گرایی لازمه سازمان‌های پیشرفته است، اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف تحولی و سند چشم انداز دیجیتال سازمان یکی از الزامات در حوزه منابع انسانی به عنوان اصلی ترن سرمایه سازمانی، متناسب سازی شرایط احراز پست‌های سازمانی بر اساس تخصص و دانش کاربردی است.

پروین با بیان اینکه این امر به چابک سازی سازمان و توسعه دانش مدیریت کمک خواهد کرد، افزود: در این اصلاحات اولویت هایی، چون چابک سازی، توجه به زیرساخت‌های اصلی، پیشگیری از وقوع آسیب‌ها، علمی سازی و توسعه دانش، توجه به سند چشم انداز و برنامه‌های تحولی سازمان در دستور کار خواهد بود.

در ادامه این جلسه مدیران حاضر به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای ماموریت‌های سازمان، اسناد بالادستی و توسعه فناوری و ارائه خدمات سریع و ارزان به شهروندان پرداختند.

انتهای پیام



منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا